Goodwill Scrolls (Xbox One)
Goodwill Scrolls is a challenging 2D platformer blending fast-paced action, precision platforming, and uplifting messages of faith and positivity. Traverse three unique worlds filled with deadly traps, relentless enemies, and clever challenges as you seek hidden scrolls of encouragement and wisdom. Overcome obstacles, master your skills, and embrace an experience that goes beyond gaming—a journey of hope, strength, and resilience.