Glaive: Brick Breaker
You have been granted access to pilot "Glaive" - a brick breaking battle ship. Use it to fight through tons of stages of intense arkanoid-style action. Key features: An all-new brick-breaking game. Level Creator Use your Glaive ship to break bricks and obtain many different powerups. Over 200 levels. Easy to learn controls. Great ball mechanics, that let you control it's speed with a bit of experience. 2 player versus mode - grab a friend and find out who's better. Boss fights - it's never easy, but you can do it! Different game modes - classic, pong, shape breaker, boss fight. Beautiful 3D graphics. ROCKETS! Play on classic wooden table, in icy winter or in futuristic neon set. An all new arkanoid experience is waiting!