Gallipoli - Second Expedition Pass
Prepare for advancements on the Ottoman Fronts of World War 1 with these cosmetic uniform and equipment customization options for Gallipoli! The Second Expedition contains the gear perfect for further combat on the Gallipoli, Mesopotamia and Sinai & Palestine Campaigns of WW1. Each pack contains two uniform sets, a face and accessory customization options.