Frostlord Pack
Rule over the winter months and become the Frostlord you were meant to be. This pack features loads of gems and other goods to aid you in your frozen journey. This pack may only be purchased once per account. To redeem the items contained in the pack, visit and interact with the Mailbox in the Heroes Marketplace or Private Tavern. This pack contains: 13,000 Gems to purchase Heroes, Flair, Costumes and more. 10 Mythical Defender Packs to gain any number of cosmetic rewards to look your best! 3 of Each Campaign through Chaos VI Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses. “Frostlord” Title to show Etheria your prowess. Legendary Katkarot Pet to achieve ultimate levels of power!