FROST
A combat systems officer, Tina Lin Tsang is a focused and meticulous planner. She uses the Sterling Mk2 LHT or Welcome Mat, a floor mounted, rubber and metallic spring loaded leg-hold trap that provides her with a non-lethal means of immobilizing her prey. The sleek design of the Welcome Mat allows for seamless deployment in a variety of areas and environments without the need for extensive camouflage.