Frost Drake Pack
Embrace the might of the Frost Drake! Get this pack today to empower your heroes. This pack may only be purchased once per account. To redeem the items contained in the pack, visit and interact with the Mailbox in the Heroes Marketplace or Private Tavern. This pack contains: 7,000 Gems to purchase Heroes, Flair, Costumes and more. 5 Mythical Defender Packs to gain any number of cosmetic rewards to look your best! 2 of Each Campaign through Chaos VI Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses. “Drake Rider” Title to be the ultimate trendsetter. One Legendary Autumeow Pet to wreck your enemies with natural power.