FRONT MISSION 3: Remake Demo
Step into the role of Kazuki and Ryogo as tensions rise across volatile military zones. With the fate of the region hanging in the balance, command towering Wanzers and lead your squad through intense, turn-based battles. STORY FRONT MISSION 3: Remake is a tactical RPG set in a future where nations and corporations compete for dominance in a world shaped by powerful mechs called Wanzers. The game follows two diverging storylines based on an early choice made by the protagonist, Kazuki Takemura. Both narratives focus on a global conspiracy involving secret weapons, corporate greed, and nationalistic agendas. The game begins with Kazuki and his best friend Ryogo unwittingly becoming embroiled in a military conflict after a routine delivery to a military base. Depending on the player's choice, Kazuki either joins up with his sister Alisa, or with an operative investigating a covert weapon project M.I.D.A.S., Emma Klamsky. In both routes, themes of loyalty, family, and the ethics of technology are explored as Kazuki and his team fight to uncover the truth and prevent catastrophic consequences.