Fresh Tracks
EMBARK ON A MUSICAL ADVENTURE Will you unite the splintered pantheon of Norwyn to defeat Mar, the Queen of Terror? Fight, jump, and dodge obstacles and menacing enemies as you ski further into the darkness that has befallen the snow-covered land of Norwyn. As you conquer each new trail, you will unlock new abilities, new divine companions, and new tracks of pulse-pounding original music. GEAR UP, CONQUER THE TRAILS A fresh blend of precision combat and challenging roguelike gameplay, all set to a mesmerizing soundtrack. Prepare for battle by upgrading skills and weapons, and choose the right path to victory with weaving trails through mountainous landscapes. Each trail is a seamless, musical gauntlet that gets harder the deeper you go, with every boss unlocking a new genre of music. FEEL THE DYNAMIC SOUNDTRACK Get in the flow with Fresh Tracks’ rich, genre-crossing soundtrack, that surprises with each new track and dynamically responds to your every movement. With 28 original songs, the soundtrack is the perfect match for the high-intensity trails, with lyrics that immerse you into the world and legends of Norwyn. MEET THE MYTHICS Once divine storytellers who sang the world into being, the Mythics are gods of genre, music, and emotion. Only a few remain - and they’re not exactly getting along. Your Mythic companion transforms the world, the stories, and the soundtrack. The same trail can become a blazing metal anthem, a theatrical orchestral tragedy, or a shimmering pop ballad – each version revealing a new musical identity. SOGVAR, THE GOD OF METAL Voiced by Peter Stormare (Fargo, American Gods, Constantine, Until Dawn) The Mythic of Adventure. A fiery narrator of chaos and glory who lives for epic battles, legendary heroes, and crushing guitar riffs. Sogvar tells your tale like it’s the last song before the world ends. FARS & DRAM, THE GODS OF ORCHESTRA Dram voiced by Michael Antonakos (Assassin’s Creed Odyssey, Gotham Knights) Fars voiced by Ian Hanlin (Sonic Prime, LEGO Jurassic World) Joy and sorrow. Comedy and tragedy. Two minds, one god. Their music swings between laughter and heartbreak, binding Skaii’s story in theatrical extremes. KODA, THE GODDESS OF POP Voiced by Ceara Morgana (Starship Troopers: Extermination, Super Team Canada) Hope incarnate. Koda was the first to share Story-Songs with humanity. Her voice heals, uplifts, and keeps the Mythics from tearing themselves apart—most of the time. MAR, THE QUEEN OF TERROR Voiced by Bethany Brown (The 100, Chilling Adventures of Sabrina) Mar’s nightmare-fueled rhymes cut deep—and hide painful truths.