Fortnite - Voidlander Pack
Leave only destruction as you pass through the void. In Absenz you will find the path of the Voidlander. Includes: - 600 V-Bucks - Absenz Outfit w/ a style - Inky Ire Back Bling - Abyssal Blade Pickaxe V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite Battle Royale and Creative modes. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not not be used in Save the World mode.