Formula Bit Racing DX
Featuring the fast and exciting gameplay that the genre is known for, Formula Bit Racing DX captures the essence of the old school racing games with crisp low poly visuals, retro soundtrack and high speed action. Start your engines and prepare for the craziest and most addictive racing game ever. Fast-paced racing game with a fresh interpretation of the old school racing games.