Flooded
Flooded is a reversed city-builder in which you need to optimize your production on an island that shrinks over time. Gather enough resources to flee to safety while the surrounding world gets flooded. Survive the Flood The waters have risen to an alarming level, leaving merely a handful of places habitable. As a leader of a small group of survivors, you are tasked to extract resources in order to construct an ark and move to a safer location. But beware, as time passes, the waters are getting higher, reducing the available land at your disposal.