FlipCat
FlipCat is a 2D single-player platformer that combines creative challenges with a unique perspective rotation mechanic. Playing as a curious cat, players explore 30 levels filled with mysteries, obstacles, and interactive objects like trampolines, portals, and moving platforms, while avoiding dangers such as spikes, fire, and projectiles. The goal is simple: find the key to unlock the door to the next level by using strategic skills and perspective rotation to uncover hidden paths. With charming pixel art aesthetics and accessible controls, FlipCat delivers a fun and engaging experience for players of all ages.