Fighting Chance Pack
Pre-order The Evil Within today to receive The Fighting Chance Pack which includes items, that when used correctly, will allow players to stave off death for a moment longer. This includes an extra Medical Kit, Green Gel used to upgrade Sebastian’s attributes, a Double Barrel Shotgun and Three Shells, an Incendiary Agony Bolt capable of showering enemies with damaging fire sparks and a Poison Agony Bolt that will attract and incapacitate enemies allowing Sebastian time for a quick escape.