Fernbus Simulator
Experience the world of coaches on the highways and country roads of Europe in over 100 cities and on more than 50,000 km of recreated routes. Drive the MAN Lion's Coach coach, faithfully recreated in cooperation with FlixBus, safely and on time to Europe's bus stations - day and night and in every season. Face challenges like road works, traffic jams and accidents to stay on schedule, check in passengers and sell tickets. True-to-the-original cockpits including many functions, the detailed interior and exterior of the buses as well as the original passenger announcements allow for an immersive, realistic atmosphere. Are you ready for your adventure with FlixBus?