EDENS ZERO TRIAL VERSION (DEMO)
This is a trial version, where you can experience the EDENS ZERO game's opening. *You can use your save data from the trial version to continue from where you left off in the final game. *Achievements cannot be obtained in the trial version. This is a 3D action role-playing game based on the space fantasy comic/anime EDENS ZERO by Hiro Mashima, the creator of Fairy Tail and Rave Master. It is centered on Shiki Granbell and his friends' cosmos-spanning adventure. Hiro Mashima and Kodansha have had input throughout the game's production! The player controls a diverse cast of characters as they embark on an epic adventure across different planets while battling powerful enemies! ■ Relive the original story with 3D graphics that look just like the anime! The game is brought to life with anime-style 3D graphics, replicating the beautiful characters and worlds of EDENS ZERO. The player can freely explore various planets and enjoy numerous cutscenes voiced by a stellar cast. Re-experience the thrilling emotional rollercoaster of the original story! ■ Countless character customization options! You can customize both your characters' stats and their appearance to your exact liking! Tinker with your favorite character until you get them looking and fighting just right for you! As you advance through the game, your collection of equipment will continue to grow. In addition to stats and appearances, you can also progress through the Skill Tree for each character, enhancing and diversifying the action itself!