Dying Light - Vintage Gunslinger Bundle
Nothing like good old-fashioned law and order. Fight crime as a sheriff armed with the Oathbreaker, the Onyx Thunderbolt, and the Deputy while you patrol your county in the Golden Bull buggy. The Vintage Gunslinger Bundle includes a new character outfit, a new buggy paint job, and blueprints for three new weapons: a shotgun, a revolver, and a long knife. Note: This content requires Dying Light: The Following expansion pack.