Dragon Bobby
Dragon Bobby is a uniquely beautiful game with third-person exploration and puzzles that tells the story of a man's life from birth. You control a dragon that is an analogy of this man in the story. A true reflection on life. - Explore a world with beautiful graphics. As the dragon grows, it acquires the ability to explore the world by land, water and air. - A unique game, which in parallel shows the passages of a man's life and the challenges he faces in it. The story makes us reflect on ourselves and our choices and actions. Key features: - Explore a world with wonderful landscapes on an exciting Journey - Solve puzzles and collect hidden memories - Experience the life story of Bobby, a man represented in the game by a dragon that you control. - Stunning soundtrack by acclaimed artists - A game based on exploration, puzzle and narrative games such as "The First Tree", "Spirit of the North", "Lost Ember" and "Journey". If you liked some of these games, you'll love "Dragon Bobby" - This is an indie game created by a single person. I programmed, did the game design and wrote the story, while my children helped me by testing the gameplay. ATTENTION: This game does not use any A.I. resources. All the photos used in it are royalty free and taken from sites such as Pixabay, Pexels and Unsplash.