Dolmen
Dolmen casts players onto a hostile alien world known as Revion Prime. Your job? Bring back samples of a crystal with particularly unique properties; the so-called ""Dolmen"". These crystals are capable of allowing interaction between realities, revolutionising space exploration and changing the known world forever. DYNAMIC COMBAT In Dolmen you will grow stronger with each battle! Experience a rich combat system with various weapons and moves at your disposal. Switch natively between melee and ranged combat to overcome the most challenging enemies Revion Prime has to offer. ENERGY MODE Energy management is key to victory in Dolmen. Energy is not only used for ranged weapons, but also for activating ""Energy Mode"". ""Energy Mode"" imbues your melee weapons with elemental status effects, letting you take full advantage of your enemy's weaknesses. DISCOVER A MYSTERIOUS PLANET A devastated, darkly beautiful world is waiting to be explored. Will you find all the secrets that Revion Prime has to offer? Or will this cruel world push you to the brink of death? A CHALLENGE AWAITS Surviving is the last thing this world wants you to do. Will you see your timeline erased or will you overcome the challenge that awaits you? ENCOUNTER GRUESOME BOSSES Revion Prime offers a plethora of gruesome monstrosities that will put your skills to the test."