DISORDER for Xbox
As the girl uncovers the truth of her past, she gradually overcomes her trauma. Join the wounded girl on her journey to find her true self. Disorder is a roguelike dungeon crawler. A Fight to Reclaim Your Memories Become a girl who has lost her memories and uncover the truth. The story unfolds as you grow stronger with each escape attempt. Designed for Replayability The department store is constantly changing, offering a new experience with every run. Use the Gift Desk to become stronger and acquire abilities to tackle your next escape. No Failure in Any Challenge Even if you're not an expert player, anyone can enjoy the flashy skills and exciting story through permanent enhancements. Are you a pro? It’s time to put your controls to the test. Take the challenge!