Dinosaurs Bodycam
Survive the Hunt. Record the Terror. WITNESS YOUR OWN TERROR THROUGH THE LENS OF YOUR TACTICAL GEAR. You're part of an elite response team sent to investigate a remote research facility gone dark. Your bodycam captures every terrifying moment as prehistoric predators stalk you through blood-stained corridors and dense jungle terrain. - Experience raw, unfiltered horror through realistic bodycam footage gameplay- - Fight for survival against genetically enhanced dinosaurs that learn from your tactics - Limited ammo, distorted visuals, and equipment malfunctions heighten the tension - Recover lost bodycam footage to piece together the facility's disturbing secrets - Dynamic fear system affects aim, stamina, and perception as terror builds Your mission was simple: secure the facility. What waits inside is beyond imagination. Every roar, every footstep, every desperate shot fired—all captured in horrifying detail. The footage doesn't lie. The question is: will anyone find yours? Hunt. Record. Survive.