DIMENSIONS
🌌 Dimensions 🌌 In the Multiverse, everything is possible. Each level is another world, another universe. Embark on this incredible adventure and traverse the history of video games. Story Mode: In Dimensions, each level is a completely different universe. Graphics change dramatically: from 2D and 3D worlds to abstract environments. Mechanics and controls also vary, offering a unique experience in every level. Gameplay: Embark on an interdimensional journey where each universe has its own identity. Immerse yourself in worlds where reality transforms before your eyes: from retro 2D landscapes to vast 3D environments, through artistic styles like pixel art, cel shading, low poly, and more. In Dimensions, you won't just explore these universes; you'll experience an adventure full of action, challenges, and surprises. Each universe is a unique level, with rules and conditions that will force you to adapt and overcome ingenious enemies, obstacles, and puzzles. Discover hidden objects, weapons, and abilities that will allow you to progress and unravel the mysteries of each dimension. Dimensions is an ode to diversity and creativity.