Desktop Dungeons: Rewind
Desktop Dungeons: Rewind is a modern remastering of Desktop Dungeons, the award-winning, bite-sized, tactical dungeon crawler. Now on XBox for the first time! Founding a new kingdom isn’t easy: it takes cunning, manpower, and lots and lots of gold. How will you pay for the outrageously overpriced taverns and banks? Good thing these dungeons are full of rare creatures whose taxidermied remains are valuable on the black market! Features: ● Embark on an adventure: Choose from a diverse cast of replaceable adventures. Explore bite-sized dungeons. ● Heal by exploring: Reveal hidden terrain to regain health and mana. But plan your route carefully or you’ll have nothing left to face the final enemy. ● Die. Rewind. And try again. New to DD:R, your death is no longer quite so inevitable. After death, you can replay a dungeon from an earlier point to try a different strategy. ● Build your kingdom: Trade monstrous trophies for gold and upgrade your settlement to attract the most skilled adventurers. ● Show your friends who’s boss: Daily online challenges. ● Discover everything that earned Desktop Dungeons a cult following: innovative game design, hundreds of hours of content, daily online challenges, the amazing soundtrack by Danny Baranowsky and Grant Kirkhope, including all the original DLC, and more!