Dentist Bling
Treat your patients with different dental issues, from cavities to plaque buildup, and watch as their smiles transform under your expert care! Perform treatments under time pressure, and don't forget about your customer's comfort. If you drill too long in the teeth, the customer will be dissatisfied with your service! Pull out decaying teeth and replace them with shiny new ones. Change their shape to fangs or apply braces. Yes doctor, at your salon, your patients LOVE braces! Don't forget about your special BLING diamond treatment. This is a fancy teeth salon after all! Features: - perform a lot of different dental procedures - decorate customers' teeth with sparkling diamonds or apply a varnish that will change their color - work under time pressure and do your job the best you can! - upgrade the look of your clinic to make it cozier - buy an upgrades so your customers can last longer during dental treatment - unlock and apply various funny tooth, bling, and chair skins Whatever you do, BLING, make them smile!