Dentist Bling: Complete Edition
Treat your patients with different dental issues, from cavities to plaque buildup, and watch as their smiles transform under your expert care! Perform treatments under time pressure, and don't forget about your customer's comfort. If you drill too long in the teeth, the customer will be dissatisfied with your service! Features: - perform a lot of different dental procedures - decorate customers' teeth with sparkling diamonds or apply a varnish that will change their color - unlock and apply 15 tooth skins, 11 bling skins, and 11 chair skins - work under time pressure and do your job the best you can! - upgrade the look of your clinic to make it cozier - buy an upgrades so your customers can last longer during dental treatment Pull out decaying teeth and replace them with shiny new ones. Change their shape to fangs or apply braces. Yes doctor, at your salon, your patients LOVE braces! Don't forget about your special BLING diamond treatment. This is a fancy teeth salon after all! Whatever you do, BLING, make them smile!