Demonic Tales Bundle
"Demons hide in the shadows of our world. They lay low and wait for the perfect opportunity to strike and take control over humanity. But it's no biggie for you. You've dealt with them on multiple occassions. It's time for you to take them down again. Join Sarah Pennington, Helen Hunter and Dawn Harlock in their adventures in our Demonic Tales bundle, which includes: Demon Hunter: New Chapter - Save the world from darkness! 9 Clues: The Secret of Serpent Creek - Stop the Snake God’s return! The Secret Order: Return to the Buried Kingdom - Even dragons have their endings."