Demolition Delights Bundle
Grab a soot-stained smock, polish up some explosive weaponry and take a swig from your new favourite tankard. The Demolition Delights Bundle contains the Barrel Bombardier Costume, Tankard and weapons, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.