Deep Rock Galactic - MegaCorp Pack
Straight off the industrial carbon presses of the research floor! It’s time to shine up your weapons and gear with the very latest in design aesthetics - and the company-approved MegaCorp Pack is here to provide you with just that: - The MegaCorp Framework - a set of FULL MESH RESKINS of all weapons in the game into a flashy, cyberpunky style. Like all Frameworks, it comes with a Paintjob unique to it but supports all your other Paintjobs as well. - Class-specific Armor Paintjobs to match your new weapons. - A matching Paintjob for your trusty personal Pickaxe. Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!