Debris Infinity
Be elusive! Be intense! Be constant! Put your reflexes to the limit in the Arcade experience of the 21st century! Debris Infinity is an action packed game that puts your reflexes to the limit, allowing you to manipulate time itself to make impossible maneuvers, using an advance scoring system to rank your performance! With 3 different single-player game modes you can test your skills in exciting scenarios: Fight against the clock in Time Attack, plan you attacks with precision in Power Wave or survive to earn the highest score in Normal mode. Bring along a friend and enjoy the cooperative gameplay in all game modes, where one player act as the pilot and the other as the gunner: Synchronization is key! Or fight in Versus Mode, where you can use enemies as weapons or bait, to confuse and defeat the other player! Test and improve your skills in the pulse-pounding experience of Debris Infinity!