DE-EXIT - Eternal Matters
Embark on a surrealistic afterlife journey to discover the secrets of the broken and mysterious Plane of Memory in this cinematic adventure with a hint of stealth. Dive into a wonderful voxel world with an intense atmosphere and save the day! DE-EXIT embraces the clash of minimalistic voxel aesthetic and clean textures on one side and surprises with complex cinematographic features, more realistic VFX, and motion capture animations on the other. You wake up in a new and intriguing, surrealistic world. Where are you? What are you doing here? Why does everything seem so different? Commence a voyage full of questions and broken realms but hopeful people. Of strange, unexpected sights and majestic scenery. Discover what happened to the Plane of Memory and help fix it. Set out on a thrilling journey where puzzles, stealth, platforming, and action work as tools to potentiate cinematography, story, and setting. Death tends to be a taboo subject. DE-EXIT opens the discussion around this intimidating but fascinating topic from a more positive perspective than usual. Remember the dead and enjoy this ode to life.