DayZ Frostline
Embark on a Perilous Winter Survival Adventure with DayZ's Frostline Expansion! Set on a snow-covered archipelago called Sakhal, spanning an impressive 83km² (not including ice sheets), featuring a breath-taking winter wilderness teeming with new challenges and opportunities for survival. Brace yourself for a truly immersive adventure where the environment itself is as much your adversary as the infected and other survivors. Key Features of Frostline Expansion ▪New Terrain: Explore a rugged and forgotten volcanic archipelago in the Far East, where time stands still. ▪ Winter landscape An authentic recreation of a late winter environment. From icy lakes to snow-covered forests and mountains, Sakhal offers picturesque scenery everywhere you go. ▪ Harsher survival Sakhal poses by far the biggest danger out of any other environment you may have visited. Prepare for the cold as you manage warmth, hunt for food, and fend off the dangers lurking in the snow. ▪ Environmental Hazards: Discover the hazards of living near volcanic areas. ▪ Richer wilderness: Encounter new animals adapted to the chilly climate, adding to your hunting challenges and opportunities. ▪ New gameplay mechanics: New diseases and an updated fishing mechanic are among many changes to keep you on your toes. ▪ Winter Cosmetics: Dress for the season with winter-themed cosmetics. Sakhal harbors both beauty and danger, offering an experience DayZ fans have never seen before. As you explore, hunt, survive, and unfurl the mysteries hidden beneath the frost line. Unite with fellow survivors or forge your path alone; the choice is yours in this perilous winter wonderland. Preparation is the key to survival, and as the frost sets in, only those with Ice in their veins and Fire in their hearts will endure. Survivor: "I wake up from a nightmare. Face down in black sand. Looks like I made it to Sakhal, but where are the others I saw when boarding the refugee ships from the mainland? Has the Sakhal archipelago been overrun already? Only one way to find out..."