Cyberpunk 2077 & Phantom Liberty Bundle
The definitive Cyberpunk 2077 experience! Start your rise to the top of Night City as V, a cyber-enhanced mercenary for hire, and build your legend with every quest the city has to offer. The bundle contains: Cyberpunk 2077, an open-world action-adventure RPG set in the deadliest city of the dark future. Accompanied by long-dead rockerboy Johnny Silverhand — played by Keanu Reeves — grow your legend as you explore the secrets of a powerful cybernetic implant. Phantom Liberty, a new spy-thriller adventure to Cyberpunk 2077. Dive deep into the shadowy world of espionage and enter a political struggle with far-reaching consequences. Together with sleeper agent Solomon Reed (Idris Elba), unravel a web of shattered loyalties and do what it takes to survive in the militia-ruled district of Dogtown.