Crime Fighter Challenge Pack #2
Grab this Crime Fighter Challenge Pack and receive various challenge maps for Batman, Nightwing, Robin, Catwoman and the Batmobile. This expansive challenge pack allows focused training in Freeflow Combat and Invisible Predator stealth incursion.