Creature in the Well
Creature in the Well is a top-down, pinball-inspired, hack-and-slash dungeon crawler. As the last remaining BOT-C unit, venture deep into a desert mountain to restore power to an ancient facility, haunted by a desperate Creature. Uncover and upgrade powerful gear in order to free the city of Mirage from a deadly sandstorm. - Pinball with swords: Charge up energy orbs, then bounce and ricochet them to reactivate dormant machinery and stop the sandstorm. - Defeat the Creature: Escape the many challenges set by the Creature and confront it in intricate, skillful battles. - Dungeon-crawler: Delve deeper into the mountain as you unlock eight hand-crafted dungeons, each filled with unique gameplay themes, unlockables, and secrets to uncover. - Over 20 unique items: Customize your playstyle with upgradeable weapons and clothing that change how you play the game.