Cosmic Founder Pack
Blast further into the cosmos with this Legendary skin pack for HyperBrawl Tournament. This pack includes: - 2 Legendary skins for Lysander - 2 Legendary skins for Go-Zen - 2 Legendary skins for Shade - 2 Legendary skins for Brawlbot Note: To equip these skins the applicable hero must be unlocked in-game. Unlocking Heroes is free and achieved through gameplay.