Construction Simulator - Customization Kit
The construction site is your runway, so pimp your helmets and bring some color to your construction work! The Customization Kit contains additional styles for your personal protection equipment. Customize your helmets with 9 different fun and colorful designs, ranging from fiery flames to classy dots, and choose from a selection of ear protection and glasses. ustomization Kit contains additional designs for your personal protection equipment: Customize your helmets with 9 different designs and choose from a selection of ear protection and glasses!