Combat Racing Bundle
Enjoy the highest calibre of speed and carnage with the Caged Element Combat Racing Bundle – containing the fan favourite GRIP: Combat Racing which brought the ferocious speed and gravity defying racing of the genre to modern audiences – and Warhammer 40,000 SPEED FREEKS. Caged Element’s newest game takes their signature bone shaking gameplay into the violent, unforgiving 41st Millennium, featuring a kult of unhinged, speed-obsessed Orks who gather to engage in raucous and breakneck races during rare lulls between open warfare. SPEED FREEKS is leaving Early Access and launching with a suite of new gameplay mechanics and updates About Warhammer 40,000 : Speed Freeks : Blaze into high-Orktane mayhem of clashing speedmobs, with adrenaline-fueled combat racing through the brutal Warhammer 40,000 universe. Drive ramshackle vehicles loaded with bombastic weapons and powerful abilities in a breakneck, full-throttle Speedwaaagh! to the death. Assemble your mob of dakka-spitting wagons, pushing their team to victory across multiple maps in this explosively unique take on the combat racing genre. Obliterate your enemies with kunnin’ strategies and brute force as your team speeds towards ultimate glory. Are you looking for more speed and more dakka in your life? Look no further YA GITS! About GRIP: GRIP is a high octane, hardcore combat racer packing ferocious speed and armed to the teeth with heavy weapons. Inspired by games like Rollcage, Wipeout, Motorstorm and Star Wars Podracer, it's like nothing you've ever played before. Harness the power of gravity-defying wheeled or airborne vehicles, and smash your way through opponents with a bristling arsenal of outlandish weapons. GRIP delivers one of the fastest and most unique racing experiences ever as you scale walls, ceilings and anything else you can get your ride onto. Master twisting tracks, tricks and perform ridiculous stunts, fighting your way across alien planets to become the ultimate vehicular assailant.