Coffee Talk Tokyo
Coffee Talk Tokyo is the newest instalment of the beloved coffee brewing and heart-to-heart talking simulator. It brings the warmth, heart, and delicious drinks from the previous games to an all-new café in Tokyo where humans and yokai alike share their stories. In a city of paper and steel, as large as a country, a small café gives humans and fantasy people a cosy place to be. Brew the right order for your customers as they seek refuge from the sweltering Tokyo summer heat and share heartfelt stories to chill lo-fi beats. Set in Tokyo, a city where old and new coexist, this newest game in the Coffee Talk franchise brings back familiar elements with new twists. New Cafe, New Customers Coffee Talk Tokyo once again places you behind the counter of a chill coffee shop. But while the feeling is familiar, the customers and their stories are new. They include: Kenji, the traditional kappa salaryman, striving to find meaning and a way forward after retirement. Vin, the Barista's assistant coping with a fractured past and the daily consequences of a previous disaster. Ayame, a happy-go-lucky but recently deceased It girl, struggling to make sense of her new (after)life. Lo-fi Beats Soundtrack by Andrew "AJ" Jeremy The composer for Coffee Talk and Coffee Talk Episode 2, AJ, returns once again with new tracks to set the lo-fi soundscape and chill atmosphere. Say it with Stencils Elevate your latte art with sprinkle stencils. Easily create beautiful latte art by sprinkling a powdery design on a customer's drink, then make it your own by adding milk and etching. Master of Tomodachill Engage with your customers on the social network Tomodachill. Learn more about their stories and help them discover the truth they're seeking or make life-changing connections.