Cobalt
Shoot, roll, punch, and jump your way to slowmotion victory in Cobalt, an action platformer from Oxeye Game Studio. Take on the role of a mysterious cyborg stranded on an even more mysterious planet in our single player campaign, or play with friends in a wealth of coop and versus multiplayer modes. It's an incredible amount of fun. The game is localized in English, German, French, Italian and Spanish.