Clash: Robot Detective - Complete Edition
A relaxing time on a high-tech cruise ship turns into a mystery for the ages! The robot staff onboard the Violet Skies have been getting hacked and turning violent by a mysterious third party. You are hired by Clash, a sentient robotic police assistant turned investigator, to find whoever is responsible before it's too late. You'll work together with Clash and interrogate potential suspects, affecting how the case is handled with your decisions. Do you butter up the jerkish hacker or punch him? Do you show empathy towards the overworked waiter or tell him to suck it up? It's up to you! Just be aware that Clash is paying attention to how you handle every situation...