Cities: Skylines - Mayor's Edition
You CAN have it all! The Cities: Skylines Mayor’s Edition has everything console players need to take their city-building skills to new heights. Along with the base game, this bundle features some of the game’s most popular content add-ons, including all the content from Season Pass 1, and Season Pass 2. Season Pass 1 Contents: Snowfall (full expansion) Natural Disasters (full expansion) Mass Transit (full expansion) High Tech Buildings (content creator pack) Art Deco (content creator pack) Relaxation Station (radio stations pack) Rock City Radio (radio stations pack) The new Cities: Skylines Season Pass will launch with Green Cities and European Suburbia in January 2019, and remaining DLC will be available upon release throughout the year. Season Pass 2 Contents: Green Cities (full expansion) European Suburbia (content creator pack) Parklife (full expansion) Country Road Radio (radio station pack) All That Jazz (radio station pack) Industries (full expansion) Synthetic Dawn Radio (radio station pack)