Capcom Fighting Collection
Ten of Capcom's most popular arcade games in one bumper collection! A wide variety of titles are included from series such as Street Fighter and Darkstalkers, Cyberbots, and the first home console port of Red Earth! And of course, all titles support online play! This is the perfect collection for both arcade veterans who remember the titles, and those who want to get into them for the first time! ■ Fully-featured online modes Players can aim to top the global leaderboards in ranked matches, or create a lobby with friends for casual matches and spectating. Rollback netcode offers a comfortable online experience. ■ First-timers welcome Beginner-friendly features such as training modes and one-button special move control options are included. You can also save and load any time for a quick do-over! ■ Additional content to enjoy The Museum This archive features more than 500 illustrations and development materials across the 10 included titles. It also includes concept art that has never been shown to the public before, and behind-the-scenes materials that give a glimpse into the development process. Not only that, you can listen to over 400 music tracks recorded from the arcade versions of each title. ■ Included game titles (available in English and Japanese except where noted with *, indicating Japanese version only): Darkstalkers Night Warriors Vampire Savior Vampire Hunter 2* Vampire Savior 2* Hyper Street Fighter II Super Gem Fighter Minimix Super Puzzle Fighter II Turbo Cyberbots Red Earth The following contents are available as early-purchase bonuses. Enjoy additional original content created by some great artists! Museum Bonus Content Each will be downloaded to the in-game "Museum". 5 exclusive new illustrations by: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remixed music tracks by: CAP-JAMS (8 tracks) Matt Cab (1 track) KEIZOmachine! (1 track) Olive Oil (1 track) Mndsgn (1 track) Knxwledge (6 tracks) Capcom Arcade 2nd Stadium bonus playable title: Three Wonders Early purchasers of Capcom Fighting Collection will also receive Three Wonders, an extra game playable inside Capcom Arcade 2nd Stadium! Note: You must download the free Capcom Arcade 2nd Stadium base game separately in order to play this bonus title. This offer expires on Friday 30 September at 23:59.