Capcom Arcade Stadium Bundle
Get a great deal on 30 additional Capcom Arcade Stadium titles with the Capcom Arcade Stadium Bundle. As a special bonus, you'll also get Capcom Arcade Stadium:Ghosts 'n Goblins! Note: - The games in this pack can be purchased individually. Please take care not to purchase content you already own.