Cakey's Twisted Bakery
Cakey’s Twisted Bakery is a stealth survival horror where you must bake to survive. Trapped inside a deranged bakery crawling with sweet-toothed mascot monsters, you play as a lost child searching for your brother. Sneak through candy-colored corridors, gather bizarre ingredients, and craft color-coded pies that can stun and destroy your enemies. Hide under tables, time your moves, and uncover the dark secret behind the bakery’s grinning faces. One recipe at a time, fight your way out before you become the next dessert.