Bus Simulator 21 Next Stop - Protect Nature Interior Pack
When asked what spices up their lives, pedestrians, drivers, and passengers usually agree: variety! With this "Protect Nature" themed, authentic bus interior pack, including four new, specifically designed color patterns for the seats and attractive floor designs, every virtual bus driver can make a statement about nature conservation. Customize your bus and make it your own. Enjoy the freedom of choice and try something new. The next shift is about to begin! So, what are you waiting for? Get in, sit down, and enjoy the fresh interior designs of your buses!