Bus Driver Simulator: Countryside
BUS DRIVER SIMULATOR: COUNTRYSIDE connects the city to the countryside. You control the steering wheel as you transport passengers from picturesque Russian villages in unspoilt nature to the small town of Murom. Transport passengers to their destinations in various buses while keeping to the strict schedule. Unlike in the city, new challenges await you in the suburbs and villages. Unpaved roads require excellent driving skills during the different seasons, and you will always need to take the changing weather conditions into account. Complete the predefined tasks or create your very own career. One thing is certain: traffic jams, accidents, night-time driving and long-distance journeys provide variety and many hours of driving fun! Follow traffic rules, keep to your schedules and earn the praise of satisfied passengers!