Bunny Cubed
Hop your way through dozens of springtime puzzle stages in isometric 3D style! Classic block-pushing puzzles enter the third dimension with Bunny Cubed, a bright and colorful brainteasing adventure! Guide a hopping white rabbit through fields of grass and growing carrots where crates are scattered along dirt paths. Think strategically and have the bunny push those crates onto their designated squares. But be careful not to box yourself in or block the path! Once each mazelike puzzle stage is cleared, you can move on to the next challenge, with complexity and level size gradually increasing over 60 levels, all set to a cheerful and energetic soundtrack. Can you master them all?