Buckshot Roulette
Play Russian roulette with a 12-gauge shotgun. Four enter. One leaves. Roll the dice with your life. Good luck! Shoot Your Friends Take a seat at the new 4-way multiplayer table. Bargain. Beg. Betray. Become the ultimate victor. Walk away rich. 12-Gauge Action Play Russian roulette with a 12-gauge. Cause shotguns just feel better. Literally Mindblowing Gameplay 15 to 20-minute intense playtime. Enter the arena, go three rounds against The Dealer, and walk away with the prize. Or don't. Immersive Atmosphere Welcome to the underground nightclub, where metal railings pulse to the beats of forgotten drum machines. Meet Your Match Face off against The Dealer, playing the odds same as you. No tricks. Can you beat him at his own game? Double or Nothing Press your luck in the new Double or Nothing mode. How long can you last?