BUCK
Born and Raised in Montreal, Sebastien Côté is a highly pragmatic person who enjoys simple mechanical devices over the high tech arsenal employed by other operators. The Skeleton Key, an under-barrel mounted 12 gauge shotgun, allows Côté to swiftly breach and target hostiles, by changing hand positions on his assault rifle.