Buck Blastem
Planet Lago is in danger! With its patron hero gone longer than expected, it is a world descended into chaos. Now with the heroic Buck’s return, there is a chance for peace for this once edenic world. Buck must destroy a horde of cybernetic pests including deadly scorpions, giant flies, and cybernetic spiders. Can this brave hero restore his decimated garden home? Explore large levels. Find gold and artifacts. Buy guns. Earn upgrades. Bring an end to the chaos!