Brief Battles
May your butt reign supreme! Brief Battles brings butt-em-up action to your screen in a party game with a cheeky twist: It's all about the undies! Start hilarious battles with nothing but your buns to slam and squish those in your sights. Scramble to grab super-powered undies to embrace the power of the butt and gain an underwear-fueled edge over your friends, as you strive to prove who has the mightiest buns. Key Features - Local multiplayer mayhem: Gather up to three friends, cheek-to-cheek on your couch to dominate in classic or ridiculous underpants-themed game modes. Solo & co-op challenges: Test your skills in solo challenges or battle beasties with a friend! Nimble underwearriors: Play as one of six cute, plump, wobbly characters and unlock charming crossover skins. Super-powered undies: Conquer foes with buns of steel, toxic tighty-whities, flaming hot pants, and more! Attractive arenas: Battle in 50 unique and treacherous 2.5D arenas, across five regions. Play at your pace: Trophy hunters can push their skills to the limit to reach the hardest challenge goals, while accessibility options open the game up to everyone. Free updates: No paid DLC. No butts about it.